wtorek, 21 lutego 2012

co sie z nimi dzis stanie ! :)

a co sie moze stac ?? :) ferie, tatuś paruje, mama z synkiem sie nudzą wiec wyjeżdżamy dzis znów najprawdopodobniej do dziadków :) chociaz babunia pracuje to dziadziuś ma wolne ( jest kierowca cieżarówki i mial wypadek teraz musi swoje przesiedziec w domu, chociaz po to by naprawili mu samochód ) a poza tym prababcia Antka mieszka bliziutko i pewnie zechce przyjść :) tam czas leci mi jakby szybciej :) jesi zdecydujemy sie pojechac to bedziemy tam do czwartku bo ?? dlatego ze w czwartek o godzinie 17:00 jest masza przed chrztem, spowiedz św. ( nie dla mnie i Dawida my nie mozemy sie spowiadac bo zyjemy w grzechu ;/ ) i podpisanie papierków przez chrzestnych ze wychowaja Antka w wierze rzymskokatolickiej ( rodzice nie podpisuja bo żyją w grzechu ) no nic nie poradze .. :)

macie tutaj zapatrzonego Antka :) ( zdjecia zrobione z 5 dni temu ) ;p teraz nie robie bo sobie słodko śpi na macie edukacyjnej, wymęczony zabawami z kwiatkami i słonikami  :)


wczorajsza wizyta u dentysty mamusi nie byla najlepsza :) nie chodzi o ból, bo w sumie nie bolało ( bardziej bolało napinanie mięśni ze strachu ) ale o to ze poszłam na kase chorych (niby !!) a zapłaciłam 100 zł -- z jakiej racji ?? -- no ale nic nie zrobie, szukam teraz innego stomatologa bo jak ktos raz mnie do siebie zrazi to juz tam nie chodze :)

zapomnialam dodać ze podczas wczorajszych zakupów kupiliśmy w Decatchlonie ( czy jak to tam sie pisze ) piłke do gry :)oczywiście tatuś chce by synek grał w "noge" wiec moje protety nic nie dały :)

dodatkowo kupiliśmy pieluszki na basen ( 20 zł ) i kąpielówki ( 10 zł ) bo za 2 tyg zaczynamy chodzić ze skarbem na basen :) ciesze sie bo Dawid bedzie mogl poglębić wieź z Antkiem ( bo tak to ja z nim jestem cały dzien ) i przy okazji Antek bedzie lepiej nam sie rozwijał ( podobno ) :)
Kochamy Naszego Malutkiego Skarba :**



8 komentarzy:

  1. Fajnie malutki będzie "pływał" ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super pomysl z basenem, tez chcemy chodzic z nasza coreczka:) zycze milego wypoczynku u dziadkow, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe sama jestem ciekawa jak mu to bedzie wychodziło :) ale podobno takie maluszki potragią pływać wiec zobaczymy :) bedzie później ratował rodziców ( bo my to tak pływamy bo pływamy - 10 m i zasapani ) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Basen to super pomysł dla dzieci. Rewelacyjnie stymuluje. Natomiast dla takiego Malucha polecałabym raczej opcję jacuzzi - woda jest tam dużo cieplejsza a tym samym i wrażenia lepsze. Trzymam kciuki i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my mamy zajecia z instruktorem :) bedzie tam specjalna tepm. wody, cieplejsze powietrze itp :)

      Usuń
  5. No właśnie tutaj się nie zgodzę. Jacuzzi dla takiego małego dziecka to kiepska sprawa. W takiej ciepłej wodzie świetnie rozwijają się bakterie, a wchodzą tam różni ludzie. M
    Nessie

    OdpowiedzUsuń
  6. też będę z moją kruszyną chodzić na basen ;)też z instruktorem chcę ;D czytałam że to super sprawa i dzieci się rozwijają itp ;)
    Właśnie na takich zajęciach jest specjalna temp wody i wszystko dostosowane do najmłodszych klientów ;)
    A ile u was płacicie?
    koniecznie zdaj relacje jak to wygląda itp ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście napisze co i jak :) u nas cenowo to 250 zł za 10 wejść po 45 minut + wejscie wg cennika ( to 8 zł za godzine od osoby - Antek za darmo - ) wiec wyjdzie nas jakies 410 zł za 10 wejsc po 45 min :) Antek + rodzice :)
      pozniej nie wykupujemy nic tylko bedziemy chodzic z nim sami, do specjalnego baseniku juz bez instruktora :)

      Usuń

AddThis