czwartek, 8 marca 2012

mama leniwa..

od jakiegos czasu jestem strasznie leniwa .. robie to co musze i za nic dodatkowego sie nie zabieram .. jak np za napisanie nowej notatki na blogu :)  jestem straszna !!

leze tylko zamiast wejsc tutaj i napisać jakie to mój synuś postępy robi :)
to teraz wymieniam :

- straszny sliniotok dopadł Antoniego, łąpki non stop w buzi, rozwolnienie ( z 15 kup dziennie ) lekarz mówi ze to ząbki idą na 99 % .. jedyne co mozemy robić to spokojnie czekać i dawać synkowi wode do napicia by nam sie nie odwodnił od tych kupek .. ;p i smarować dziąsełka maścią specjalną ;p  dobrze ze nie placze i nie marudzi .. dzielnie to znosi :) swoją drogą myslałam ze ząbki ok 5-6 msc wychodzą a tu taka niespodzianka :) zeby nie bylo : juz dawno byla kuleczka widoczna na dziąsełkach ale teraz najwyrazniej zaczeło to przebijać sie :)

- Antonio umie juz sam przekręcić sie na brzuszek :) tzn przekręci sie na brzuszek sam  ale nie ma pojecia jak wyjąć rączke na ktorej sie polozył wiec wtedy mama wkracza do akcji i pomaga swojemu aniołkowi :) problem jest tez z powrotem na plecki wiec popracować nad tym musi synek sam jeszcze :)

- codziennie smieje sie na glos !! oo tak .. najwaspanialszy dźwiek na swiecie !! kocham jak on sie smieje :) robi to zazwyczaj w 3 przypadkach : 1. jak pradziadkowie go rozśmieszą, 2. jak mama śpiewa ( nie wiem czemu on sie cieszy .. pewnie sie śmieje ze mnie ze kompletnie talentu nie mam) 3. jak lezy w lozeczku i mamusia mu po rączce jeżdzi misiakiem ktory wibruje :)

- Antek pije juz mleczko ponad 40 min :) nie dlatego ze nie jest glodny ale przerwe ma na pogadanie, na uśmiech do mamusi, na pomyslenie o czyms, na chwilową drzemke, lub po prostu gdzies sie zapatrzył :) a mama dźwiga to ponad 7 kg i nic zrobic nie moze :) a co !! niech potem mrowki chodzą 10 minut po rękach :)

- przewijać juz nie idzie synka bo zapiera sie nogami i podnosi tylek do góry a wtedy jak mama ciągnie pampersa to on po prostu zsuwa sie i trzeba zaczynać od nowa :) wiec momentami ( jak synek ma czas na zabawe i chęci ) przewijanie trwa chyba z 10 minut :)

chyba to tyle na razie :) jak cos sie mi przypomni to dodam :)

PS dzis dzien kobiet wszytskim kobitkom wszystkiego dobrego !! :) ja od synka dostałam kwiatki :) hehe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

AddThis